امروز

برای امروز و فردای شما

امروز

برای امروز و فردای شما

دوست دارم سبک زندگی و کار را مورد بحث قرار بدهم .یک بخش فنی هم احتمالا داشته باشیم برای آرشیو دانش

برند

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ب.ظ

سلام به هر کسی که دوست داره مطالب من و بخونه و هرکی دوست نداره بخونه !

دنیا همینه آدمهایی برای دوست داشتن و آدمهایی برای دوست نداشتن .آدمهایی که با قیافه و لباس قضاوتت میکنند و آدمهایی که با افکار و رفتار قضاوتت میکنند.مگه شما ها قضاوت نمیکننید؟

راستش ما زاده ی فرهنگ قضاوت هستیم و بهتر بود نسل اندر نسل دیوانخانه باز میکردند و همه را رو به عنوان قاضی القضات منصوب میکردن تا هم راحت بخوریم و بخوابیم و خوراک خودمون رو از جیب بقیه بکشیم بیرون  هم بیکاری ها و بی عاری های  خودمون رو توجیه میکنم :-) البته بلانسبت شما چون ما کلا رومون نمیشه به ادم روبرویی خودمون فحش و بد بیرا بدیم و حتما باید طرف جلوی چشممون نباشه تا هر چی دلمون میخواد پشت سرش نثارش کنیم .حالا صلوات بفرستین تا اصل مطلب رو بگم .

راستش بعد از اینکه تو جای جدیدم مشغول به کار شدم فهمیدم دنیا دیونه خوونه هستش و تو این دیوونه خونه ما دلمون خوش هستش که دیوونه های خوبی هستیم .دوستان خوبی دارم همه دیوونه اما خوب .

بنابر این برنامه نترسیدن از مات شدن چهره و برندم را آغاز کردم اگر بتونم یکی دو سالی دووم بیارم برند خودم رو دوباره احیا میکنم و با برند خودم ترسی از محو شدن ندارم اثر من تو این دنیا موندنی هستش.

خود شیفته نیستم ها .هدفم این هستش .

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۴
علی جهان نما

نظرات  (۱)

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی