امروز

برای امروز و فردای شما

امروز

برای امروز و فردای شما

دوست دارم سبک زندگی و کار را مورد بحث قرار بدهم .یک بخش فنی هم احتمالا داشته باشیم برای آرشیو دانش

امروز برای توست

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۳۳ ق.ظ

به نام خدای انسانها 
وقتی داشتم به صدای زیبای منوچهر نوذری گوش میکردم که در چهره جک لمون نقش بسته بود تنها یک جمله برای همیشه توجهم را به خود جلب کرد و در ذهنم ماندگار شد "میچ !!! ...میچ!!!... زندگی یعنی ارتباط بین انسانها هااا!"  .این یک جمله از فیلم سه شنبه ها با موری بود که با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته شده بود.
زمان زیادی به این جمله فکر کردم ،با این جمله خندیدم و با این جمله گریه کردم .به راستی خلاصه ای از تمام زندگی بود .هر چه عمیق تر اندیشیدم به این معنی رسیدم که باید با دنیای اطرافم مهربان تر باشم و به اینکه زندگی برای انسانها جز با هم بودن ،اجتماع و ارتباط معنی دیگری ندارد .انسان تنها یعنی نه هابیلی و نه قابیلی ،نه سیبی و نه هوایی .تنهایی دافع تمام انسانیت و با هم بودن جاذب تمام انسانیت است .
تصمیم خود را گرفته ام ،سالهاست که این تصمیم را گرفته ام .تصمیمی مهم برای شاد زیستن .تصمیم گرفتم با همه دوست باشم ،از هیچ کس کینه ای به دل نگیرم و چیزی از کسی در دلم نگه ندارم .اینجوری دنیا قشنگ تر است .اینجوری نه امروز که فردا هم قشنگ تر است .برای همین این دنیا را برای ارتباط با شما ساختم .مهم نیست بطن این ارتباط تجربه است ،دانش یا عشق و یا هر چیز دیگر .مهم ایجاد بستر ارتباط  برای ساختن امروز و فردای بهتراست.
والسلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۲
علی جهان نما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی