امروز

برای امروز و فردای شما

امروز

برای امروز و فردای شما

دوست دارم سبک زندگی و کار را مورد بحث قرار بدهم .یک بخش فنی هم احتمالا داشته باشیم برای آرشیو دانش

ترک دنیای قدیمی

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ق.ظ
سلام عزیزای دلم،
امروز از پایان یه دنیا و شروع دنیای جدید براتون حرف میزنم.
راستش دیگه از مدیریت خسته شده بودم .یه روز یه ایمیل به دستم رسید که تو دیگه مدیر نیستی منم که تمام زحمات این چند وقت رو بی ثمر دیده بودم از این تصمیم بدون قید و شرط استقبال کردم .کاش میتونستم متن ایمیل رو براتون کپی کنم تا بفهمید آدمها چه طوری کارهای غلط رو توجیه میکنند .بعد از چند روز مدیرعامل صدام کرد و گفت حقوقت خیلی زیاده یه کاری کن که ارزشش رو داشته باشی ومن  نمیتونم به   عنوان یه کارشناس همچین حقوقی  بهت بدم. خیلی ناراحت شدم تصمیمم رو همون جا گرفته بودم صبح فردا تو یه جای دیگه استخدام شدم و از این تصمیمم خوشحالم.گرچه اون مجموعه بعد از خروج رفتار بدی با من نداشتند ولی دو تجربه رو به من دادند ،تجربه اول هیچ وقت این قدر نمون که فکر کنند نمیتونی کار دیگه ای انجام بدی یا جای دیگه ای استخدام بشی و تجربه دوم سعی کن دنیاهای مختلف رو تجربه کنی اینجوری ترسو نمیشی و از حوادث و تغییرات وحشت نمیکنی .حالا یه دنیای جدید برام شروع شده در حالی که 38 سال و هفت ماه و 17 روز از زندگیم گذشته.دنیای جدید سلام!!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
علی جهان نما

نظرات  (۱)

۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۱۴ حامد اسماعیلی
درود بر تو علی جان
بدون شک کار کردن در کنار شما سعادتیست که نصیب هر کسی نخواهد شد و بسیار غمگینم که بعد از چند سال رفاقت و همکاری ،زندگی مسیر دیگه ای رو برامون رقم زد و مجبور به جدایی شدیم . در این
مورد تردید نداشته باش که متضرر شما نیستید و برای اون شرکتی که فرصت بهره مند شدن از سالها دانش و تجربه ارزشمند را با ندانم کاری عده ای از دست داده باید تاسف خورد.
بدون شک جامعه فناوری اطلاعات به افرادی متعهد ، دانشمند و با تجربه همچون جنابعالی نیازمند است .
در پایان عرایضم را با یک جمله از بنجامین فرانکلین به پایان میرسونم . "تو وقتی به پایان می رسی که تغییر یافتن در تو به پایان برسد."

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی